« 朝■龍からメルがきたよ | Main | ハヤカーさんの笑顔とかタネタネとか »

打鍵トレーナー第二弾です

071008_1

打鍵トレーナー第二弾をUPしました。
今度は、野球ニュースの見出しから作りました。
ちょっと長文を練習するのにピッタリです♪

打鍵トレーナー第二弾
ニュースでタイピングはこちら

|

« 朝■龍からメルがきたよ | Main | ハヤカーさんの笑顔とかタネタネとか »

野球」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/67187/16701254

Listed below are links to weblogs that reference 打鍵トレーナー第二弾です:

« 朝■龍からメルがきたよ | Main | ハヤカーさんの笑顔とかタネタネとか »