« えきでんでん | Main | 壁紙更新しました♪その3 »

壁紙UPしました★その2

【タイガース】【藤原通】

壁紙更新しましたーーーーっ
これで、やっと3分の2ぐらいUP出来たかも。

今回の更新は

阪神狩野・藤本・金本・葛城・秀太・藤原・桧山・野口・林・鳥谷・赤松
ヤクルト飯原・城石・鈴木健・田中浩・青木・古田・大原・三木・高市
ソフトバンク多村・柴原・本多・荒金・森本・辻
西武佐藤友・中島・片岡・石井義・栗山・中村・銀仁朗・原・細川・高木浩
ロッテ小林宏・早川・根元

です。

壁紙はこちらから~

|

« えきでんでん | Main | 壁紙更新しました♪その3 »

野球」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/67187/17577045

Listed below are links to weblogs that reference 壁紙UPしました★その2:

« えきでんでん | Main | 壁紙更新しました♪その3 »