« おとといの写真(バファローズ) | Main | 大宮球場行ってきました »

なかなかなかなか

昨日は朝からTVで「いっしきさん」を連呼されて、
そのたびにドキドキしていたオイラ

080626_1

霊陽院を見た人でなくてはわからないネタでスマン。






アニキは相変わらず大変ですね。。。

|

« おとといの写真(バファローズ) | Main | 大宮球場行ってきました »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/67187/41651137

Listed below are links to weblogs that reference なかなかなかなか:

« おとといの写真(バファローズ) | Main | 大宮球場行ってきました »